Hakkımda

Op. Dr. Hüseyin Acar

1979 Çine/AYDIN doğumludur. İlk ve ortaöğretimini Aydın’da tamamladıktan sonra 1997 yılında İ.Ü. Cerrahpaşa Tıp Fakültesi’ni kazanmıştır. Altı yıllık tıp eğitimi sonrası 2003 yılında mezun olmuş ve aynı yıl S.B. Göztepe Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde Göz Hastalıkları ihtisasına başlamıştır. Uzmanlık eğitimini 2009 yılında tamamladıktan sonra önce Balıkesir Asker Hastanesi’nde askerlik görevini yerine getirmiş ardından Şırnak ilinde mecburi hizmetini tamamlamıştır. Devlet yükümlülüklerini yerine getirdikten sonra memurluktan istifa etmiştir. Sonrasında toplumda sık görülen göz hastalıklarıyla ilgili bilgi ve görgüsünü arttırmak için dünyanın önde merkezlerine gitmiştir. Bu amaçla:

1. Gözyaşı yolları, pterjiyum ve göz kapağı hastalıkları ile ilgili olarak 2011 yılında Londra Moorfield’s Eye Hospital, Adnexal Disease servisinde,

2. Kırma kusurlarının düzeltilmesi, keratokonus, retina hastalıkları ve görme siniri hastalıkları ile ilgili olarak 2013 yılında Toronto Western Hospital-Donald K. Johnson Eye Center’da Kornea, Retina ve Nörooftalmoloji servislerinde,

3. Çocuk göz sağlığı, şaşılık, göz tembelliği, göz tansiyonu ve katarakt ile ilgili olarak 2013 yılında Londra Moorfield’s Eye Hospital Pediatrik Oftalmoloji, Glokom ve Katarakt servislerinde,

4. Diyabetik göz hastalıkları, yaşa bağlı sarı nokta hastalığı, retinanın damar tıkanıklıkları ve üveit ile ilgili olarak 2013 yılında Philadelphia Will’s Eye Hospital Retina servisinde eğitim faaliyetlerinde bulunmuştur.

Türkiye’ye döndükten sonra Özel Yeni Ufuk Hastanesi, Özel Medivia Hospital ve Dünyagöz Hastanesi’nde çalışmıştır. Sonrasında hastalarına daha faydalı olabileceğini düşünerek serbest hekim olarak çalışmaya karar vermiştir.